Łowisko pod klifem w Orłowie


Łowisko pod klifem w Orłowie ... Wybierając łowiska z moich okolic, które zamierzam Wam przybliżyć, zawahałem się czy pisać o nadmorskim klifie w Gdyni. Jego widok i popularność wydawały mi się tak oczywiste, dopóki nie przypomniałem sobie pewne rodzinnej scenki. Jeszcze mieszkając w Gdyni, z racji atrakcyjności regionu często i chętnie odwiedzały mnie rodziny z głębi Polski. Już pierwszego dnia obowiązkowym punktem programu była wycieczka nad morze i z taką propozycją pewnego lata oczywiście się spotkałem. Moja reakcja ... dobrze się składa, pojadę z wami, bo od roku nie byłem nad morzem. Natomiast goście bo nie potrafili zrozumieć, jak mieszkając na samym morzem, od tak długiego czasu nie byłem nad jego brzegami. Tak to jest czasem, gdy dobrodziejstwo krajobrazu staje się tak oczywiste, że przestajemy zauważać jego obecność i zatracamy potrzebę odwiedzania miejsc, które dla innych są przedmiotem westchnień i wycieczek planowanych przez cały rok ... czytaj więcej:  Łowisko pod klifem w Orłowie